CZ.NIC spouští osvětovou kampaň Dobrá doména
11.11.2013 6:00
Praha, 11. listopadu 2013 - Dobrá adresa je důležitá. Správná volba adresy může významně ovlivnit úspěšnost například v podnikání. Dobrá adresa je také dobrá internetová doména. S tímto mottem dnes startuje online část kampaně Dobrá doména – www.dobradomena.cz, za níž stojí sdružení CZ.NIC, správce národní domény .CZ. Cílem již probíhající kampaně je seznámit veřejnost s možností spojit svoji existenci v internetovém světě s vlastní doménou. Kampaň realizovala reklamní agentura Saatchi & Saatchi a veřejnost se s ní bude moci setkat do konce tohoto roku nejen na Internetu, ale také například na venkovních plochách. Kampaň Dobrá doména je pokračováním stejnojmenné aktivity z roku 2009.
„Řada drobných podnikatelů a schopných lidí často doplácí na svou nedostatečnou internetovou prezentaci a zbytečně komplikovanou internetovou adresu, kvůli které nejsou vidět nebo nepůsobí seriózně. Cílem naší kampaně je ukázat na výhody vlastní internetové prezentace a především správně zvoleného doménového jména, tedy dobrou internetovou adresu,“ říká Ondřej Písek, marketingový ředitel sdružení CZ.NIC.
Kampaň také vysvětluje, proč je lepší publikovat obsah prostřednictvím webové stránky na vlastní doméně a ne prostřednictvím profilů na sociálních sítích. Na internetové adrese www.dobradomena.cz, na kterou směřuje veškerá komunikace, je návštěvníkovi představen stručný návod jak vybrat a registrovat doménu a co vše s ní lze dělat. Kromě toho chce stránka seznámit návštěvníky se základními principy fungování doménového ekosystému, vysvětlit rozdíl mezi národními a generickými doménami nebo upozornit na význam národních domén v lokálním prostředí.
Cílovými skupinami kampaně jsou na jedné straně živnostníci, drobní podnikatelé a malé firmy, které dosud nejsou držiteli domény. Na druhé straně potom tato aktivita míří na aktivní uživatele Internetu, kteří dosud žádnou doménu nemají.